Wednesday 18 July 2012

C&A Yessica átmenet női kabát/dzseki M-L Hibátlan! - Jelenlegi ára: 4 990 Ft


Extra csinos
C&A Yessica márkájú
hófehér, tavaszi/átmeneti női kabát/dzseki.
Nyakrészben rejtett kapucni.
Sok zseb kívül és egy belső , irattartó zseb.
Derékban két oldalt behúzható... hogy még csinibb legyél: -))
Hátul egy kis cipzárral felsliccelhető.
Sok mutatós patent és cipzár.
Vékony bélés van benne, hogy tavaszi reggeleken ne fázz.
Néhány alkalommal használtam, ezért állapota teljesen hibátlan, szinte újszerű!!  
Mivel a belsejében nincs anyag és méret címke ezért csak azt tudom megadni, amit én gondolok: -)))
 Szerintem az anyaga 100% pamut.
... olyan vászon jellegű, csináltam közeli képet.
Mérete kb.: M-L 
(mértem mindent, kívülről, becipzározva)
Mért adatok:
Váll: 44-45 cm.
Derék: 2 x  50-51 cm (behúzható)
Hossz: 84 cm.
Ujja a válltól: 62 cm.
Ujja a nyaktól: 13+62 cm.
Mell a hónalj vonalában mérve: 2 x  54-56 cm.
Szélessége alul:  2 x 62 cm.
Nem tudok más hangzatos dolgot írni a kabiról de a képek , úgy gondolom, hogy magukért beszélnek!!!!
Ha kérdésed van tedd fel nyugodtan, igyekszem mindenre válaszolni!!
A bankszámlám MKB bankban vezetem, utalást vagy közvetlen banki pénztári befizetést is elfogadok.
Személyes átvételt nem tudok biztosítani, ezt ne is kérd!!!
Postázás a hivatalos 2012-es postai díjszabásnak megfelelően.
Ha időd engedi, nézz szét nálam!
Köszönöm, hogy benéztél hozzám!



Jelenlegi ára: 4 990 Ft

Az aukció vége: 2012-07-29 21:16
. C&A Yessica átmenet női kabát/dzseki M-L Hibátlan! - Jelenlegi ára: 4 990 Ft

0 comments:

Post a Comment