Saturday 23 June 2012

Nagybátyám öröksége - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kedves vásárlók!
Az ismerőseimtől hallottam a vateráról. Itt szeretném eladni a dolgokat, amiket a nagybátyámtól örököltem. Ő szerette a művészetet, de engem ez nem nagyon érdekel. Az ismerősök mondták, hogy kérdezzek meg egy szakembert. Egy szakember nézte a képeket, de olyan magas összeget kért, hogy elálltam a vizsgáltatástól. Így felteszem a vaterára, és garancia nélkül árulom őket. Mivel nem is vagyok Magyarországon, Göteborgban dolgozom, félévente megyek haza, így nem tudok vele foglalkozni. Megbíztam egy budapesti barátomat, hogy helyettem bonyolítsa le az adásvételt. A kapcsolatot ővele kell majd felvenni.
Olajkarton festmény  Berkes A szignós. 57x44cm


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-07-01 13:14
. Nagybátyám öröksége - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 comments:

Post a Comment